Města, památky

Stránská skála (Brno)

10. července 2016 v 15:30 | Ennie
Trošku jsem měla problém tohle zařadit, spíš bych to strkla někam do přírody. Ale moje "přírodní" rubrika si žádá jen fotky krajiny, rostlin a podobně. Takže to šoupnu pod město, přece jen to patří do Brna. Dnešní příspěvek s fotkami bude zase jednou spíše jen o fotkách a občas jen připíši pod fotku nebo nad fotku, co to vlastně je. Jinak si o mém dobrodružství můžete přečíst zde - je tam i pár fotek navíc ;).

Těšany

6. července 2016 v 20:29 | Ennie
S Karamelkou jsme před pár měsíci navštívily Těšany - místní kovárnu, podívaly jsme se na dům, kde bydlela Marie Horáková - předloha Maryšy bratrů Mrštíků a na hřbitov, kde je společně s manželem a jeho první manželkou pohřbená. Uvnitř kovárny jsem nefotila a nemám vyfocený ani zmíněný dům, ale jak to tam vypadá si můžete prohlédnout na fotkách od Karamelky a to přímo ZDE.

Polsko

4. července 2016 v 11:26 | Ennie
Už v dubnu jsem byla na exkurzi v Polsku, moc jsem si ji užila. Ale poslední dobou jsem líná vytahovat fotoaparát, a tak moc fotek nemám. Ono hlavně jsme byli v knihovnách či v jiných institucích a tam já stejně obvykle nefotím. Navštívili jsme tři města - Varšavu, Osvětim a Krakow. Ve Varšavě jsme na město neměli vůbec čas. Z ní je první fotka, která je s takového malého náměstíčka, které bylo hned kousek od našeho ubytování. To posezení patří k několika restauracím, z níž jsme si jednu s kamarádkami vybraly a daly jsme si úžasnou večeři a číšník byl velmi vtipný - no spíš my jsme byly vtipné. Ale on byl neuvěřitelně milý. Dala jsem si výborný zeleninový salát s mým v poslední době velmi oblíbeným lososem, tentokrát uzeným :).

Olomouc - orloj

21. dubna 2016 v 15:39 | Ennie
V dubnu jsem si udělala jeden prodloužený víkend a strávila ho s kamarádkou v Olomouci, bohužel jsme měly propršený víkend. Ale i tak to stálo za to. Ale kdyby bylo slunečno - tak bych měla více fotek a moc krásné. V pondělí jsme chtěly jít do botanické zahrady, protože konečně nepršelo. Ejhle, v pondělí mají zavřeno.

Vídeňské kolo + Prátr

11. února 2016 v 18:23 | Ennie
Dnes jsem narazila na fotky z Vídně, připravené na blog! Tak tady je konečně po velké době máte! :D

Pokus o "umělecké" fotky z Paříže

18. srpna 2015 v 9:38 | Ennie
Tak konečně zveřejňuji druhou část fotek z Paříže :D. Další už snad ani nepřidám, co mi to dalo přemlouvání přidat sem pár posledních fotek v článku... poslední článek měl být nejzajímavější :D. Aneb takové fotografické shrnutí památek, co jsme navštívili. Ale tak možná jednou to přijde! Report z Paříže si můžete přečíst zde a předchozí fotky naleznete zde.

Život v Paříži

18. července 2015 v 16:48 | Ennie
Pokud sledujete můj druhý blog, tak víte, že jsem před měsícem navštivila Paříž (zde je report). A dnes Vám přináším první dávku fotek. Je to výběr zaměřený na lidi (těch fotek je nejméně, tak jsem začala tím :D). Ale snad se dokopu i k dalším :).

Hukvaldy

17. února 2015 v 16:53 | Ennie
Tak jsem se konečně dostala k přidání fotek z Hukvald...nebýt toho reportu, co mám v rozepsaných. Tak bych tyhle fotky snad už ani nepřidávala. Ale už se blížím ke zdárnému konci :).

Pár fotek se mi vážně líbí, další tu jsou jen pro představu, jak hrad a jeho blízké okolí vypadá.

Třebíč

7. února 2015 v 18:10 | Ennie
Dnes Vám přináším první část fotek z Třebíče.

Ta budova se dvěmi věžičkami je Bazilika sv. Prokopa, která je na seznamu UNESCO. Nemám nějak náladu na historické "zajímavosti", takže jen krátce. Kdysi to bývalo benediktínské opatství, ale jak to tak bývá plno věcí se za x let změní a tak byl klášter přestavěn na šlechtický zámek. Dnes tam sídlí Muzeum Vysočiny a nejvýznamější expozice bývají (jsou) betlémy.

Střekov, Ústí nad Labem

2. ledna 2015 v 15:53 | Ennie
Okrajovou část Ústí nad Labem jsem navštívila před několika (hodně) dny, kdy jsme se jeli podívat na hrad Střekov (fotky zde). Dnes Vám přináším "zbytkové" fotky...aneb fotky z okolí hradu.

Pustevny a okolí

30. prosince 2014 v 19:57 | Ennie
Poslední den naší (první) letošní dovolené jsme se vydali na Pustevny. Pustevny mě nijak nelákaly a už jsem po těch pár dnech chození byla celkem unavená a ani fotit mě už nebavilo, takže fotky jsou všechny focené jen mým starým digitálním fotoaparátem. Sice jsem se se zrcadlovkou tahala, ale byla jsem líná ji vytáhnout. A prostě měla jsem takovou celkem náladu pod psa...

Štramberk

27. prosince 2014 v 23:43 | Ennie
Tak konečně jsem se zase dostala k zveřejňování fotek, které potřebuji pro svůj "fotoreport".

Frenštát pod Radhoštěm

26. října 2014 v 14:52 | Ennie
Ani nevíte, jak jsem ráda, že jsem se konečně dostala k přidání fotek tohohle města. Je to poslední část fotek první části fotoreportu :D. Zajímavé je, že je tu snad nejvíce fotek a přitom jsem se zmínila v reportu jen jednou větou...a to ještě takovou nic říkající :D. Tak to kecání napravím tady ;).

Okolí Kopřivnice

25. října 2014 v 10:42 | Ennie
Report z cesty, která probíhala při focení těhle fotek, naleznete zde. Možná tam zjistíte nějaké zajímavosti...něco, co Vás přinutí se tam vydat ;).

Cesta na zříceninu hradu přes rozhlednu a okolo studánky...

Kopřivnice

4. října 2014 v 18:54 | Ennie

První zastávka a samozřejmě jedna věc, kterou návštěvník Kopřivnice nemůže minout je Muzeum Tater. Na oficiálních stránkách je dost fotek pro představu, jaké věci tam můžete shlédnout. A mě tedy nalákaly jíti do muzea. Jinak se mi tam moc nechtělo a myslela jsem, že to radši vynechám...

Sv. Hostýn

20. července 2014 v 19:39 | Ennie
A je tu druhá část fotek z letošní dovolené aneb jak já ráda tvrdím z poznávačky ČR :D. Tentokrát jsou to fotky z výstupu na Svatý Hostýn. Některé se mi vážně líbí! A možná to trošičku už s tou tmavostí přeháním...

Kecy k procházce na Svatý Hostýn si budete moci přečíst později. Dodám odkaz. Článek mám v rozepsaných. můžete přečíst zde.

Vodní kaple

Zlín

17. července 2014 v 15:59 | Ennie
Minule tu bylo Brno (a ještě jedno bylo slibováno, ale snad se k tomu někdy dostaneme :D), tentokrát Zlín. Alespoň část ze Zlínu a to Baťův mrakodrap a jeho okolí ;). Vážně jsem nečekala, že Zlín ve mě něco zanechá a nebudu moct na něj zapomenout, ale o tom si budete moci přečíst za...maximálně pár dní. Přidám odkaz ;). zde. Jde se na fotky :). Fotky jsou focené mým hodně starým kompaktem...a na některých fotkách to je už bohužel poznat. Ale pořád ho mám ráda ;).

Brno a okolí

2. března 2014 v 18:15 | Ennie
Původně jsem myslela, že Vám sem dám fotky z Brna a okolí, co jsem nafotila za poslední týden...ale nějak nezvládám a asi by jich bylo až moc na jeden článek (ikdyž se je snažím omezovat). Takže teď jsem vybrala pár z 26. 2. 2014 - kdy jsem se s kamarádkami vydali na "projížďku" Brna...nakonec jsme skončily v Soběšicích a došly jsme se podívat na rozhlednu, z jejíž blízkosti můžete teď vidět pár fotek :). Fotky z Brna přibydou nejspíš taktéž dnes, ale až později :). Ale moc jsem to focení nehrotila, spíše šlo o strávení času s kamarádkami =D.